Chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna, to dziedzina medycyny zajmująca się operacyjnym leczeniem jamy ustnej o okolic przyległych.

W zakresie chirurgii stomatologicznej oferujemy:

• usuwanie zębów mlecznych i stałych
  • usuwanie ósemek
  • usuwanie zębów zatrzymanych (częściowo lub w całości)
  • usuwanie korzeni zębowych
  • resekcje wierzchołków korzeni zębowych
  • zabiegi rekonstrukcyjne
  • podcięcie wędzidełka
  • plastyka dziąseł
  • wszczepienie implantu

Do najbardziej powszechnych zabiegów w chirurgii stomatologicznej należą: usuwanie zębów – przede wszystkim ósemek, czyli tak zwanych „zębów mądrości”, odsłanianie zębów zatrzymanych w łuku, usunięcia wierzchołka korzenia oraz wszelkich zmian na błonie śluzowej, podcinanie wędzidełek warg i języka, leczenie zespołów bólowych twarzoczaszki, a także leczenie chorób przyzębia.

Bezbolesne usuwanie zębów

W gabinetach Dental Republic gwarantujemy nowoczesne i sprawdzone znieczulenie, dzięki czemu zabieg chirurgiczny jest całkowicie bezbolesny. Jeśli jedno okaże się niewystarczające, dodatkową dawkę znieczulenia otrzymasz za darmo.

Lekarz zajmujący się chirurgią stomatologiczną, to chirurg stomatologiczny.

Chirurdzy Dental Republic mają indywidualne podejście do każdego pacjenta. Niezwykle precyzyjni i profesjonalni. Stale poszerzają swoją wiedzę i umiejętności na licznych kursach i szkoleniach oraz sympozjach.

W codziennej pracy wykorzystują nowoczesne metody, które pozwalają na przeprowadzenie zabiegów sprawnie i komfortowo dla pacjenta.