Leczenie kanałowe (endodoncja)

Leczenie kanałowe – inaczej endodoncja, to najbardziej skuteczna metoda leczenia zębów. Polega na usunięciu zainfekowanej przez bakterie miazgi zęba, którą potocznie nazywamy nerwem oraz szczelnym wypełnieniu kanału. Najprościej rzecz ujmując – dzięki leczeniu kanałowemu ratujemy ząb na długie lata.

W gabinetach Dental Republic gwarantujemy nowoczesne i sprawdzone znieczulenie, dzięki czemu leczenie kanałowe jest całkowicie bezbolesne. Jeśli jedno okaże się niewystarczające, dodatkową dawkę znieczulenia otrzymasz za darmo.

Leczenie kanałowe zalecane jest przy bardzo głębokich ubytkach próchnicowych, martwicy miazgi, po złamaniu lub zwichnięciu zęba, a także ze wskazań protetycznych – przed wykonaniem korony lub mostu.

Kiedy ostatni raz byłeś u dentysty?

Dzięki leczeniu kanałowemu masz szansę na uratowanie swojego zęba. Leczenie chorego zęba jest o wiele korzystniejsze niż jego usunięcie.

Leczenie kanałowe w gabinetach Dental Republic przeprowadzane jest przez wykwalifikowanych dentystów przy użyciu nowoczesnego sprzętu.

Lekarz wykonujący leczenie kanałowe, to endodonta.

Ząb leczony kanałowo początkowo zostaje znieczulony, następnie zabezpieczony przed dostaniem się bakterii. Zostaje oczyszczony z próchnicy i po odsłonięciu ujścia kanałów zostaje opróżniony z miazgi. Dzięki znieczuleniu jest całkowicie bezbolesne. Po procesie sterylizacji zęba kanał zęba zostaje wypełniony, tak by nie przenikały do niego bakterie.

Wyleczone kanałowo zęby posłużą Ci jeszcze wiele lat. Dokładamy wszelkich starań, aby proces leczenia był bezbolesny i skuteczny.

Leczenie kanałowe pod mikroskopem, gwarantuje precyzyjne leczenie w dużym powiększeniu.

Leczenie kanałowe rozpoczyna się i kończy podczas jednej wizyty. W zależności od ilości kanałów w danym zębie, leczenie kanałowe będzie mniej lub bardziej skomplikowane i czasochłonne. Zęby przednie posiadają po jednym kanale, a zęby boczne najczęściej dwa lub trzy.