Koronawirus – decyzja o zawieszeniu wizyt w gabinetach Dental Republic®

W obliczu wprowadzenia w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego, w związku z koronawirusem SARS-Cov-2 wywołującym chorobę COVID-19, w trosce o zdrowie Was – pacjentów, naszych lekarzy i całego zespołu Dental Republic® oraz Waszych i naszych najbliższych, podjęliśmy decyzję o zawieszeniu wizyt w naszych gabinetach od poniedziałku 16.03.2020 do odwołania, jednak nie krócej niż do 29.03.2020.

Recepcja

Pracownicy Recepcji, pracując w bezpiecznych warunkach – zdalnie z domu, skontaktują się z wszystkimi pacjentami, którzy mieli zaplanowane wizyty na najbliższe 2 tygodnie. Wizyt nie odwołujemy – przekładamy je w czasie, na inny termin po ustabilizowaniu się sytuacji związanej z koronawirusem.

Cały czas będziemy dostępni przez telefon, pod numerem 533 996 439 oraz 883 996 439.

W przypadku pojawienia się silnego ból, prosimy o kontakt. Po przeprowadzeniu wywiadu telefonicznego, skontaktujemy się z lekarzem prowadzącym i wrócimy do Państwa ze wskazówkami postępowania w celu uśnieżenia bólu.

Życzymy dużo zdrowia i przyłączamy się do akcji #zostańwdomu

Przypominamy – chroń się przed zakażeniem:

• Witaj się uśmiechem! Nie podawaj dłoni, ani nie całuj (nawet w policzek).
  • Często myj ręce, używając mydła i wody lub środków dezynfekujących na bazie alkoholu.
  • Unikaj dotykania oczu, nosa i ust.
  • Kiedy kaszlesz lub kichasz, zawsze zakrywaj usta i nos.
  • Jeśli wracasz z regionu, gdzie występuje koronawirus i masz objawy choroby lub miałeś kontakt z osobą zakażoną, powiadom telefonicznie o tym stację sanitarno-epidemiologiczną lub zgłoś się do oddziału obserwacyjno-zakaźnego.
  • Unikaj zatłoczonych miejsc.
  • Zachowaj co najmniej 1 metr odległości między sobą a innymi ludźmi, szczególnie tymi, którzy kaszlą, kichają i mają gorączkę.
  • Jeśli masz gorączkę, kaszel, trudności w oddychaniu, zasięgnij pomocy medycznej.

koronawirus

Infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia tel. 800-190-590 odpowiada na zapytania i przekazuje informacje o sposobie postępowania.